Hyppää sisältöön
Mies ja kannettava tietokone.

Vastaamme asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin – keskitämme palveluja digitaalisiin kanaviin

10.5.2021

Digitalisaatio muuttaa tapaamme asioida, mikä on korostunut entisestään koronapandemian aikana. Haluamme vastata asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin, ja jatkossa saat meiltä entistä parempaa palvelua digitaalisissa kanavissa. ​Suljemme osan asiakaspalvelua tarjoavista konttoreistamme.

– Asiakaskäyntien määrä konttoreissa on vähentynyt vuosien aikana merkittävästi, kun asiakkaat ovat siirtyneet digitaalisiin kanaviin. Henkilökohtainen ja laadukas palvelu on meille edelleen tärkeää, ja tarjoamme sitä asiakkaillemme muun muassa verkkoneuvotteluiden muodossa, kertoo Fennian henkilöasiakkaista vastaava johtaja Jarkko Mattinen.

Suljemme kymmenen asiakaspalvelupistettä eri puolilla Suomea elokuun loppuun mennessä. Toimipisteet, joissa asiakaspalvelu lakkaa, ovat Espoon Sello, Kajaani, Karjaa, Kotka, Kouvola, Lappeenranta, Salo, Tornio, Vantaan Tikkurila ja Ylivieska. Toimipisteissä työskentelevät siirtyvät palvelemaan asiakkaita muissa kanavissa.

Jatkossa voit asioida kanssamme puhelimitse sekä ajasta ja paikasta riippumatta Oma Fennia -verkkopalvelussa. Henkilöasiakkaana voit halutessasi myös varata ajan verkkotapaamiseen tai jäljelle jäävään 21 asiakaspalvelupisteeseen eri puolelle Suomea.

Myös yritysasiakkaat voivat hoitaa vakuutusasiansa Oma Fenniassa, puhelimitse, verkkotapaamisissa, kasvotusten yritysten omissa tiloissa tai Fennian toimitiloissa, kuten tähänkin asti.

– Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme alan paras asiakaskokemus. Tämä edellyttää meiltä muun muassa digitaalisten kanaviemme kehittämistä, jotta voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden hoitaa vakuutusasioitaan ajasta ja paikasta riippumatta. Panostus digitaalisiin kanaviin on osa monen vuoden muutosohjelmaa, Tulevaisuuden Fenniaa, Mattinen kertoo.

Auttoiko tämä sinua?

Jaa