Hyppää sisältöön
Nainen juo smoothieta tuulessa.

Fennialta alennusta pitkäkestoisesta asiakkuudesta

9.1.2024

Myönnämme 1.1.2024 alkaen alennusta vakuutusmaksuista asiakkuuden keston perusteella. Asiakasvuosialennukseen ovat oikeutettuja sekä henkilö- että yritysasiakkaamme.

Strategisena tavoitteenamme on kehittää Fenniaa asiakasarvo edellä. Tavoitteen saavuttamiseksi pyrimme kehittämään jatkuvasti uusia ratkaisuja, joilla voimme tuottaa asiakkaille entistä enemmän arvoa ja parempaa asiakaskokemusta.

­‒ Meille keskinäisenä toimijana on ensiarvoisen tärkeää huomioida asiakkaamme eli omistajamme. Asiakasvuosialennus on tapa osoittaa heille, että pitkästä asiakkuudesta ja omistajuudesta saa taloudellista etua, selventää Fennian toimitusjohtaja Tomi Yli-Kyyny.

Asiakasvuosialennusta saavat sekä henkilö- että yritysasiakkaamme. Alennusta annetaan suurimmasta osasta vapaaehtoisia vahinkovakuutuksia. Asiakasvuosialennuksen määrä vaihtelee 3–15 %:n välillä riippuen asiakkuuden kestosta.

‒ Asiakasvuosialennus on Suomessa ainutlaatuinen. Tyypillisesti asiakkaalle annettavat alennukset kohdistetaan yksityishenkilöille ja ne perustuvat bonusten tai pisteiden keräämiseen. Yrittäjien perustamana yhtiönä meille on tärkeää, että alennus kattaa myös yritysasiakkaat. Asiakasvuosialennus määritellään asiakassuhteen keston perusteella. Nämä ovat kumpikin poikkeuksellisia ominaisuuksia, Yli-Kyyny painottaa.

Asiakasvuosialennuksen saaminen ei vaadi asiakkaalta mitään toimenpiteitä. Alennus päivittyy laskulle, asiakastiedotteelle ja vakuutuskirjalle automaattisesti.

Asiakasvuosialennus pähkinänkuoressa:

  • Asiakasvuosialennusta saavat vakuutusmaksuistaan sekä henkilö- että yritysasiakkaat.
  • Alennusta annetaan suurimmasta osasta vapaaehtoisia vahinkovakuutuksia, henkivakuutustuotteista alennusta ei myönnetä.
  • Alennuksen määrä vaihtelee 3–15 %:n välillä riippuen asiakkuuden kestosta.
  • Sattuneet vahingot eivät vaikuta alennuksen suuruuteen.
  • Asiakasvuosialennus on esimerkki Fennian tavoitteesta kehittää liiketoimintaansa asiakasarvo edellä.

Auttoiko tämä sinua?

Jaa