Tillgänglighetsutlåtande för mobilt reseförsäkringskort
Detta är ett tillgänglighetsutlåtande av organisationen Ömsesidiga Försäkringsbolaget Fennia
Tillgänglighetsutlåtandet gäller det mobila reseförsäkringskortet och upprättades den 21 augusti 2020. Tillgänglighetsutlåtandet publicerades den 22 september 2020.
Tillgängligheten har granskats av en utomstående organisation.
Tillgänglighetsstatus för den digitala tjänsten
Tjänsten har inga kritiska brister i fråga om tillgänglighet.
Upptäckte du en tillgänglighetsbrist i vår digitala tjänst? Vi gör vårt bästa för att åtgärda bristen.
Beskriv den på feedbackblanketten.
Tillsynsmyndighet
Ge feedback till oss som upprätthåller webbplatsen, om du lägger märke till tillgänglighetsbrister på sidorna. Det kan ta 14 dagar innan du får ett svar. Om du inte är nöjd med det svar du har fått eller inte får något svar alls inom två veckor kan du lämna in en anmälan om bristande tillgänglighet till Transport- och kommunikationsverket Traficom. På tillsynsmyndighetens webbplats (tillganglighetskrav.fi) beskrivs det hur du kan lämna in en anmälan och hur ärendet behandlas.
Tillsynsmyndighetens kontaktinformation:
Transport- och kommunikationsverket Traficom
Enheten för tillsyn över digital tillgänglighet
www.tillganglighetskrav.fi
tillganglighet@traficom.fi
telefonnummer växeln 029 534 5000