Tillgänglighetsutlåtande för blanketten Dina försäkringsärenden, utredning av kundens försäkringsbehov
Detta är ett tillgänglighetsutlåtande av organisationen Ömsesidiga Försäkringsbolaget Fennia
Tillgänglighetsutlåtandet gäller blanketten Dina försäkringsärenden, utredning av kundens försäkringsbehov. Utlåtandet upprättades den 2 juli 2021. Tjänsten omfattas av lagen om tillhandahållande av digitala tjänster, som förutsätter att offentliga nättjänster är tillgängliga. Tillgänglighetsutlåtandet publicerades den 2 juli 2021.
Tillgängligheten har granskats av en expert på Fennia.
Tillgänglighetsstatus för den digitala tjänsten
Uppfyller alla tillgänglighetskrav.
Upptäckte du en tillgänglighetsbrist i vår digitala tjänst? Vi gör vårt bästa för att åtgärda bristen.
Beskriv den på feedbackblanketten.
Tillsynsmyndighet
Ge feedback till oss som upprätthåller webbplatsen, om du lägger märke till tillgänglighetsbrister på sidorna. Det kan ta 14 dagar innan du får ett svar. Om du inte är nöjd med det svar du har fått eller inte får något svar alls inom två veckor kan du lämna in en anmälan om bristande tillgänglighet till Regionförvaltningsverket i Södra Finland. På regionförvaltningsverkets webbplats (tillganglighetskrav.fi) beskrivs det hur du kan lämna in en anmälan och hur ärendet behandlas.
Tillsynsmyndighetens kontaktinformation:
Regionförvaltningsverket i Södra Finland
Enheten för tillgänglighetstillsyn
www.tillganglighetskrav.fi
webbtillganglighet(snabel-a)rfv.fi
telefonväxel 0295 016 000