Hyppää sisältöön
Nainen tekee töitä.

Varaa sinulle sopivin aika verkko- tai konttoritapaamiseen

Verkkotapaaminen

Verkkotapaamisessa voit käydä asiakaspalvelijamme kanssa läpi vakuutuskokonaisuutesi tarkemmin kuin pelkän puhelinkeskustelun aikana tai päivittää nykyisen vakuutusturvasi tarpeidesi mukaiseksi.

Palvelemme verkkotapaamisessa niin henkilö- kuin yritysasiakkaitamme. Jos olet yritysasiakkaamme ja sinulle on nimetty yhteyshenkilö, ole yhteydessä suoraan häneen tapaamisen varaamiseksi.

Huomioi, ettemme hoida vahinko- ja korvausasioita verkko- ja konttoritapaamisissa. Löydät lisätietoja ja toimintaohjeet vahinkotilanteen hoitamiseksi vahinkosivuiltamme.

Varaa aika verkkotapaamiseen Lue lisää verkkotapaamisestaKatso vinkit henkilöasiakkaan asiointiin eri tilanteissa

Konttoritapaaminen

Olet tervetullut konttorille, kun varaat ensin itsellesi ajan ajanvarauskalenterista. Vaasan ja Kokkolan konttorit palvelevat ilman ajanvarausta.

Huomioi, ettemme hoida vahinko- ja korvausasioita verkko- ja konttoritapaamisissa. Löydät lisätietoja ja toimintaohjeet vahinkotilanteen hoitamiseksi vahinkosivuiltamme.

Varaa aika konttorille Tarkista lähimmän konttorisi tiedot

Toimintaohjeet vahinko- ja korvausasioissa

Vahinko- ja korvausasioiden toimintaohjeet henkilöasiakkaille Vahinko- ja korvausasioiden toimintaohjeet yritysasiakkaille

Ohjeet ajan varaamiseen ja peruuttamiseen

Voit varata verkkotapaamisen itsellesi tai yrityksellesi. Halutessasi voit myös varata ajan konttorille konttorien ajanvarauspalvelussa .

1
Ikoni prosessikuva tietokone.
Valitse Palvelukategoria-valikosta, haluatko asioida henkilö- vai yritysasiakkaana. Jos varaat aikaa verkkotapaamiseen, valitse valikosta palvelukieli.
2
Prosessikuva tsekki.
Valitse Palvelu-valikosta, mitä asiasi koskee.
3
dokumentit
Jos haluat varata konttoritapaamisen, valitse Toimipiste-valikosta, mihin konttorille haluat sopia tapaamisen.
4
Aika varattu.
Katso vapaat ajat klikkaamalla Hae vapaat ajat -painiketta. Avautuvasta kalenterinäkymästä voit valita itsellesi sopivimman ajan, jatkaa täydentämään asiakastietosi ja vahvistaa varauksen.

Asiakastiedoissa kysymme henkilö- tai y-tunnustasi, jotta voimme etsiä vakuutustietosi valmiiksi ennen tapaamista. Henkilöasiakkaiden osalta tarkistamme myös luottotiedot aina ennen uuden vakuutustarjouksen antamista. Yritysten osalta tarkistamme, että ajanvaraukseen tuleva henkilö on valtuutettu hoitamaan yrityksen vakuutusasioita. Jos olet yritysasiakkaamme ja sinulla on Fenniassa oma yhteyshenkilö, voit olla suoraan yhteydessä häneen.

Jos et pääsekään varaamaasi tapaamiseen, voit perua ajan vahvistussähköpostista löytyvällä varausavaimella. Voit syöttää varausavaimen ajanvarauspalvelusta löytyvään Muuta tai peruuta varaus -kenttään.

Peruuta varaamasi aika konttoritapaamiseen Peruuta varaamasi aika verkkotapaamiseen

Voit tehdä peruutuksen myös soittamalla asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot henkilöasiakkaalleYhteystiedot yritysasiakkaille

Huomioithan, että myös meillä on tarvittaessa oikeus perua tapaaminen. Tällöin tarjoamme tilalle esimerkiksi puhelinaikaa tai verkkotapaamista. Näistä poikkeustilanteista olemme sinuun yhteydessä aina ennen varatun ajan alkamista.

Lisätietoja

Jos ajanvarauksessa tai peruutuksessa ilmenee ongelmia, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ma–pe klo 9–16.30.

Yhteystiedot henkilöasiakkaalleYhteystiedot yritysasiakkaille