Hyppää sisältöön
Korttipakka.

Usein kysyttyä yrityksen asioinnista

Tarvitsemme tilinumeron mahdollisia vakuutusmaksupalautuksia varten. Tarkista Oma Fennia -palvelun Omat tiedot -kohdasta, että tilinumerosi on ajan tasalla. Vahingosta maksettavaa korvausta varten tilinumero ilmoitetaan tapauskohtaisesti.

Kirjaudu yritysten Oma Fenniaan

Voit ottaa ilmoitukset käyttöön Omat tiedot -välilehdellä yritysten Oma Fennia -palvelussa. Näin saat kätevästi tiedon Oma Fenniaan saapuneista viesteistä, asiakirjoista ja laskuista.

Kirjaudu yritysten Oma Fenniaan

Voit päivittää korvauspäätösten toimitustavan yritysten Oma Fenniassa Oma tiedot -välilehdellä, kohdasta Yrityksen tiedot. Päivityksen voi tehdä Oma Fennian pääkäyttäjä.

Kirjaudu yritysten Oma Fenniaan

Jos olet Oma Fennian pääkäyttäjä, voit muuttaa yrityksen puhelinnumeron, sähköpostin ja vakuutusmaksujen palautuksen tilinumeron yritysten Oma Fenniassa Omat tiedot -välilehdellä.

Jos haluat muuttaa muita yrityksesi asiakastietoja tai laskutuksen tietoja, voit jättää asiasta viestin yritysten Oma Fenniassa tai asioida Oma Fennian chatissa.

Kirjaudu yritysten Oma Fenniaan

Voit ladata vakuutustodistuksen yrityksesi vakuutuksesta yritysten Oma Fenniasta. Jos vakuutustodistus ei ole ladattavissa Vakuutukset-välilehdeltä, pyydä todistusta viestillä Oma Fenniassa.

Kirjaudu yritysten Oma Fenniaan

Sinun tulee ilmoittaa yrityksesi osoitteen muuttumisesta Fennialle, jotta voimme tarvittaessa päivittää vakuutusturvasi ja huomioida tähän liittyvät liiketoiminnan riskit. Voit tehdä ilmoituksen yritysten Oma Fenniassa viestillä tai chatissa.

Kirjaudu yritysten Oma Fenniaan

Huomioi, että yrityksen vakuutusasioita voi hoitaa vain yritystä edustava taho Kaupparekisterin tietojen perusteella. Tarkistamme aina vakuutusasioinnissa edustusoikeuden ajantasaisuuden ja pyydämme lisätietoja tarvittaessa.

Kaupparekisterin ajantasaisuus helpottaa asioiden hoitamista. Vakuutusasioiden hoitamiseen voi valtuuttaa myös luonnollisen henkilön.

Voit ostaa vakuutuksia yritysten Oma Fennian chatissa, puhelimessa tai henkilökohtaisella tapaamisella.

Yhteystiedot yritysasiakkailleKirjaudu yritysten Oma Fenniaan

Yritysten Oma Fenniaan voi antaa eritasoisia käyttöoikeuksia riippuen henkilön työtehtävästä. Pääkäyttäjä näkee yrityksen kaikkien käyttäjien käyttöoikeustasot Oma Fenniasta.

Lue lisää käyttöoikeustasoista

Huomioi, että Oma Fenniassa annettu käyttöoikeus antaa oikeuden hoitaa asioita vain Oma Fennia -verkkopalvelussa. Muissa kanavissa asiointiin tarvitaan erillinen valtakirja vakuutusasioiden hoitamiseen. Voit kysyä valtakirjoista Oma Fennian viestillä tai puhelimitse 010 503 8818.

Voit varata verkkotapaamisen itsellesi tai yrityksellesi. Halutessasi voit myös varata ajan konttorille konttorien ajanvarauspalvelussa .

1
Ikoni prosessikuva tietokone.
Valitse Palvelukategoria-valikosta, haluatko asioida henkilö- vai yritysasiakkaana. Jos varaat aikaa verkkotapaamiseen, valitse valikosta palvelukieli.
2
Prosessikuva tsekki.
Valitse Palvelu-valikosta, mitä asiasi koskee.
3
dokumentit
Jos haluat varata konttoritapaamisen, valitse Toimipiste-valikosta, mihin konttorille haluat sopia tapaamisen.
4
Aika varattu.
Katso vapaat ajat klikkaamalla Hae vapaat ajat -painiketta. Avautuvasta kalenterinäkymästä voit valita itsellesi sopivimman ajan, jatkaa täydentämään asiakastietosi ja vahvistaa varauksen.

Asiakastiedoissa kysymme henkilö- tai y-tunnustasi, jotta voimme etsiä vakuutustietosi valmiiksi ennen tapaamista. Henkilöasiakkaiden osalta tarkistamme myös luottotiedot aina ennen uuden vakuutustarjouksen antamista. Yritysten osalta tarkistamme, että ajanvaraukseen tuleva henkilö on valtuutettu hoitamaan yrityksen vakuutusasioita. Jos olet yritysasiakkaamme ja sinulla on Fenniassa oma yhteyshenkilö, voit olla suoraan yhteydessä häneen.

Jos et pääsekään varaamaasi tapaamiseen, voit perua ajan vahvistussähköpostista löytyvällä varausavaimella. Voit syöttää varausavaimen ajanvarauspalvelusta löytyvään Muuta tai peruuta varaus -kenttään.

Peruuta varaamasi aika konttoritapaamiseen Peruuta varaamasi aika verkkotapaamiseen

Voit tehdä peruutuksen myös soittamalla asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot henkilöasiakkaalleYhteystiedot yritysasiakkaille

Huomioithan, että myös meillä on tarvittaessa oikeus perua tapaaminen. Tällöin tarjoamme tilalle esimerkiksi puhelinaikaa tai verkkotapaamista. Näistä poikkeustilanteista olemme sinuun yhteydessä aina ennen varatun ajan alkamista.