Hyppää sisältöön

Kuvia median käyttöön

7.10.2023

Kuvaaja: Johannes Ahonen


Pramia Plastic

Marko Mäkinen, toimitusjohtaja, Pramia Plastic

Marko Mäkinen, toimitusjohtaja, Pramia Plastic.

Marko Mäkinen rakastaa lentämistä ja on tehnyt työmatkoja omalla koneella Keski-Eurooppaan asti. ”Se ei ole luksusta, vaan käytännöllisyyttä, kun toimintamme ydin sijaitsee kaukana kasvukeskuksista ja hyvistä liikenneyhteyksistä”, Mäkinen muistuttaa.

Lataa täysikokoinen versio »»

Pramia Plastic

Pulloja.

Pramia Plastic Oy:n kasvussa päätuotteet ovat olleet muovihiutale, muovirae ja pulloaihiot eli preformit.

Lataa täysikokoinen versio »»


Järvisydän

Markus ja Patrick Heiskanen, Järvisydän

Markus ja Patrick Heiskanen, Järvisydän.

Markus ja Patrick Heiskanen ovat 11. ja 12. sukupolvi matkailualalla samalla kantatilalla Rantasalmella. Suvun esi-isä perusti alueelle kestikievarin vuonna 1658.

Lataa täysikokoinen versio »»

Järvisydän

Järvisydän.

Järvisydämen brändin ydin on viereinen Saimaan järviluonto: 26 km2 rakentamatonta kansallispuistoaluetta, joka vetää puoleensa vieraita kaikkialta maailmasta.

Lataa täysikokoinen versio »»


Ouneva Group

Mikko Nevalainen, Ouneva Group

Mikko Nevalainen, Ouneva Group.

Itsemääräämisoikeus on Mikko Nevalaiselle tärkeää ja hän haluaa pitää Ouneva Groupin jatkossakin ketteränä perheyrityksenä.

Lataa täysikokoinen versio »»

Ouneva Group

Ouneva Group.

Ouneva Group koostuu tällä hetkellä kahdeksasta erillisestä yrityksestä. Kasvua haetaan jatkossakin uusista mielenkiintoisia teknologioita tarjoavista yrityksistä.

Lataa täysikokoinen versio »»


Kuvakollaasi

Markus ja Patrick Heiskanen, Järvisydän - Mikko Nevalainen, Ouneva Group - Marko Mäkinen, Pramia Plastic

Markus ja Patrick Heiskanen, Järvisydän - Mikko Nevalainen, Ouneva Group - Marko Mäkinen, Pramia Plastic.

Lataa täysikokoinen versio »»