Hyppää sisältöön
Fennian logoliput.

Fennia kehittää palvelujaan – avaa Vaasan ja Kokkolan konttorit asiakkaille

8.1.2024

Asiakkailta saadun palautteen perusteella Vaasan ja Kokkolan konttoreiden asiakaspalvelu toimii 9.1.2024 alkaen ilman ajanvarausta neljänä päivänä viikossa. Muiden konttoreiden osalta asiakaspalvelu toimii jatkossakin ajanvarauksella. 

Fennian strategisena tavoitteena on kehittää liiketoimintaansa asiakasarvo edellä. Pohjanmaan talousalueella on Fennian liiketoiminnalle erittäin tärkeä rooli.  

‒ Olemme kuunnelleet herkällä korvalla asiakaspalautetta ja erityisesti toiveita konttoriasioimisen mahdollisuudesta. Syksyn aikana niin sanottua avoimen konttorin periaatetta on myös pilotoitu Vaasan ja Kokkolan konttoreilla. Tarkkailemme tilannetta ja teemme tulevaisuudessa päätöksiä tilanteen kehittymisen mukaan, selventää Fennian läntisen yritysalueen johtaja Andreas Lindroos

Asiakaspalautteen perusteella ja asiakaskokemuksen kehittämisen lähtökohdista Vaasan ja Kokkolan konttorit avataan avoimelle asiakaspalvelulle tiistaina 9.1.2024 alkaen. Konttorit tulevat olemaan jatkossa avoinna sekä henkilö-, että yritysasiakkaille neljänä päivänä viikossa ti‒pe klo 9.30–11.30 ja 12.30‒15. Muutoksen yhteydessä poistuu näiden konttoreiden osalta tarve ja mahdollisuus verkon kautta tapahtuvalle henkilökohtaiselle ajanvaraukselle. 

‒ Asiakkaillamme on edelleenkin mahdollisuus hoitaa vakuutusasiansa myös digitaalisesti tai puhelimitse, muistuttaa Lindroos. 

Korvaustapauksissa ohjeistamme jättämään hakemuksen joko Oma Fennian kautta tai soittamalla vahinkopalveluiden palvelunumeroihin.

Lue lisää

Auttoiko tämä sinua?

Jaa